10 oktober 2017

Kinderboekenweek 2017

Woensdag 4 oktober was de start van de Kinderboekenweek. Het thema van dit jaar is 'Griezelen', met als motto 'Gruwelijk eng!'

We hadden de opening op 4 oktober, samen met basisschool De Vuurtoren. De kinderen mochten verkleed op school komen en ook de kleding van de juffen en meesters zag er griezelig uit.

Nu zijn we in de groepen druk bezig met deze speciale week. De kinderen van groep 7/8 lezen interactief voor bij de kleuters. In iedere groep is druk geknutseld waardoor de school extra mooi versierd is. De leraren hebben een boekpromotie gehouden, waarna ze hebben voorgelezen aan een groep kinderen die interesse hadden in het boek. Wat vooral belangrijk is, is het maken van veel lees-kilometers! Op school en thuis. Lezen en voorlezen is en blijft ontzettend goed voor ieder kind.

Voor een kleine impressie; zie het foto album (bij groep 7/8)